Welcome to WikiWirral, sharing is what we do best.
Forum Stats
12333 Members
65 Forums
73265 Topics
989470 Posts
64 posts in the last 24hrs
Max Online: 7831 @ 8th Apr 2013 4:18pm
Who's Online - Click Me
77 registered (alan128, 12 invisible), 1439 Guests and 286 Spiders online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Social Media : Follow Us


(Views 7days)This Weeks Most Read
Bexit Offer for EU Citizens 670
Every little helps... 595
Deja Vu, Lightning Strikes Thrice, Groundhog Day 186
Benefit Cap is Unlawful 180
VW t4 fixed side window replacement 158
audi specialised pls 150
Ipad 1 charger 129
Kingsway Academy 68
Mainstream Media- Over and Out 34
Portraying A Nation-Germany 1919-1933 Tate Liverpool 19
New General Forums
Mainstream Media- Over and Out
by RUDEBOX
26th Jun 2017 9:35pm
Kingsway Academy
by lincle
26th Jun 2017 10:48am
Theresa May and the Holy Grail
by snowhite
25th Jun 2017 6:17pm
Deja Vu, Lightning Strikes Thrice, Groundhog Day
by fish5133
22nd Jun 2017 7:38pm
New Wirral History
Round the Wirral with a movie camera[1934]
by snowhite
16th Jun 2017 2:03pm
Bascule Bridge
by Sufee
6th Jun 2017 9:09pm
Pathe news short - merseytunnel 1934
by oldpm01
5th Jun 2017 1:57pm
1878 Post Office Directory of Cheshire query
by derekdwc
1st Jun 2017 10:41pm
Bakery at 275 Poulton Road 1925 onwards
by JAFitz
30th May 2017 8:59pm
Forum Tips
Photo Gallery Forums
wirral from Liverpool big wheel
New Brighton Big Wheel
Topic Replies
Every little helps...
by fish5133
Hillsborough Inquest
by diggingdeeper
03:35 PM
Tranmere Tunnels - Inside the Shaft Part 2 Access
by Xan_Asmodi
01:50 PM
Apple TV box the 1gen
by Tait1969
05:20 PM
Sailing volunteers
by dogsbrain
10:19 AM
Bean to cup coffee machine
by monsterz4
08:56 AM
Ipad 1 charger
by _Ste_
26th Jun 2017 7:22pm
Portraying A Nation-Germany 1919-1933 Tate Liverpool
by paxvobiscum
26th Jun 2017 7:06pm
Shotwick - Old And New (Hall and Solar Farm)
by w10694
26th Jun 2017 6:42pm
June
M Tu W Th F Sa Su
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
Recent Posts : What's On ?
Portraying A Nation-Germany 1919-1933 Tate Liverpool
by paxvobiscum
26th Jun 2017 7:06pm
Shotwick - Old And New (Hall and Solar Farm)
by w10694
26th Jun 2017 6:42pm
Topic Options
Rate This Topic
#214963 - 10th Mar 2008 1:32pm Next Time You See VOSA
MattLFC Offline
Wiki Master

Registered: 14th Aug 2004
Posts: 22315
Loc: Moreton/Beirut/Mobile
Doing stop checks on vehicles to check the condition of them etc... you know the people who rap you if you a slightly defective windscreen wiper, or a slightly low tread on one of you're tyres...

remember this is the gutless government organisation that refuses to force Renault to recall MkII Clio's affected by the bonnet release issues highlighted for over a year on Watchdog, that have so far caused at least more then 1000 potentially fatal incidents on UK roads in the last few years, and will keep doing so until the bonnet catch is modified by Renault on all Clio MkII's.

mad

Top
Google Ads
#214966 - 10th Mar 2008 1:34pm Re: Next Time You See VOSA [Re: MattLFC]
Civic_Coupe_Sean Offline
Forum Master

Registered: 12th Oct 2006
Posts: 2667
Loc: Wirral
I'm staying off the road then as one of my windscreen wipers is crap and just leaves water lines. lol

Top
#214967 - 10th Mar 2008 1:36pm Re: Next Time You See VOSA [Re: Civic_Coupe_Sean]
MattLFC Offline
Wiki Master

Registered: 14th Aug 2004
Posts: 22315
Loc: Moreton/Beirut/Mobile
Lol same with mine haha! I will get around to replacing it sometime. They are only 2.99 or summit like that in Tesco haha I just cba getting one grin

Not too bad, I just whack them on their fastest setting when I need to wash the windscreen and leaves no trace of a wiper mark lol.

But nevertheless, VOSA needs a serious kick up the arse!!

Top
#214968 - 10th Mar 2008 1:38pm Re: Next Time You See VOSA [Re: MattLFC]
Civic_Coupe_Sean Offline
Forum Master

Registered: 12th Oct 2006
Posts: 2667
Loc: Wirral
Its only on the one so i just put it on the other side lol, Mine side one is fine so i can see everythink lol, Poor Ben raftl

Top
#214970 - 10th Mar 2008 1:39pm Re: Next Time You See VOSA [Re: Civic_Coupe_Sean]
MattLFC Offline
Wiki Master

Registered: 14th Aug 2004
Posts: 22315
Loc: Moreton/Beirut/Mobile
Remember when we tried that on mine... and after taking an hour to get the fookers off, we found out the passenger side was like 2 inches smaller so it was no good hahaha grin

Top
#214975 - 10th Mar 2008 1:44pm Re: Next Time You See VOSA [Re: MattLFC]
Civic_Coupe_Sean Offline
Forum Master

Registered: 12th Oct 2006
Posts: 2667
Loc: Wirral
How can i forget raftl

Top
#214976 - 10th Mar 2008 1:45pm Re: Next Time You See VOSA [Re: Civic_Coupe_Sean]
MattLFC Offline
Wiki Master

Registered: 14th Aug 2004
Posts: 22315
Loc: Moreton/Beirut/Mobile
Lol yes, very funny night, dunno which was more memorable, the windscreen wiper or that fit bird lol!

Top
#214993 - 10th Mar 2008 2:29pm Re: Next Time You See VOSA [Re: MattLFC]
placidmaster Offline
Forum Addict

Registered: 1st Feb 2008
Posts: 1188
Loc: Lyon/Newcastle/Paris/Cape Town
they will fookin love my motor then lol
_________________________
All hail the posting King and thou Wiki Wirral Bumper sticker will be displayed with pride

Top

Moderator:  StuyMac 
Random Wirral Images

Click to View Topic.
Newest Topics
Every little helps...
by palemoon
Yesterday at 09:43 AM
Portraying A Nation-Germany 1919-1933 Tate Liverpool
by paxvobiscum
26th Jun 2017 7:06pm
audi specialised pls
by Little_B
25th Jun 2017 5:02pm
Bexit Offer for EU Citizens
by granny
23rd Jun 2017 9:38am
Benefit Cap is Unlawful
by RUDEBOX
22nd Jun 2017 7:37pm
For Sale & Free
Bean to cup coffee machine
by monsterz4
Yesterday at 08:56 AM
Ipad 1 charger
by madrob
25th Jun 2017 2:34pm
Washing machine
by GingerTom
20th Jun 2017 9:05pm
22" full 1080p hd and freeview tv
by monsterz4
20th Jun 2017 8:50pm
Apple TV box the 1gen
by monsterz4
20th Jun 2017 8:48pm
Featured Member
Registered: 1st Oct 2009
Posts: 2251
Newest Members
Traceyann79, Howard, Charlotte, OwenChristian, DaveAitch
12333 Registered Users
Today's Birthdays
No Birthdays
New Wirral Info
Portraying A Nation-Germany 1919-1933 Tate Liverpool
by paxvobiscum
26th Jun 2017 7:06pm
Shotwick - Old And New (Hall and Solar Farm)
by diggingdeeper
15th Jun 2017 10:19pm
Sefton Park
by diggingdeeper
15th Jun 2017 10:02pm
Property Law
by lau2908
14th Jun 2017 8:04pm
van driver needed
by futurepast
14th Jun 2017 7:34pm
News : New Topics
Every little helps...
by palemoon
Yesterday at 09:43 AM
Bexit Offer for EU Citizens
by granny
23rd Jun 2017 9:38am
Benefit Cap is Unlawful
by RUDEBOX
22nd Jun 2017 7:37pm
Finsbury Park mosque.
by Beethoven
19th Jun 2017 11:42am
Grenfell Tower - Notting Hill
by diggingdeeper
14th Jun 2017 5:13am
New Enthusiast Forums
audi specialised pls
by Little_B
25th Jun 2017 5:02pm
VW t4 fixed side window replacement
by Mike72
22nd Jun 2017 8:00am
Range Rover P38A Air Suspension Help Needed
by Martin1943
20th Jun 2017 8:06pm
Loving Home Wanted For 3 Cats.
by DavidC
20th Jun 2017 8:32am
Loving Home Wanted For 3 Cats.
by DavidC
18th Jun 2017 6:02pm
(Views 24hrs)Trending Newest Topics
Wirral Sunrise Sunset
Sunrise Wed 4:46am
Sunset Wed 9:45pm
Local Time Wed 4:57pm
WikiWirral Can . . . .